ᴄᴏʀᴠᴜs ᴏɴ ᴘᴀʟʟᴀs💫

因为小说不能拯救世界

Alone

  

From childhood's hour I have not been

从童年时起我就一直与别人不一样

As others were - I have not seen

我看待世间的事情与众不同

As others saw - I could not bring

我从来就不能从

My passions from a common spring -

一个寻常的春天获得激情

From the same source I have not taken

我从不曾从

My sorrow - I could not awaken

这同一个源泉得到忧伤

My heart to joy at the same tone -

我也不能呼唤我的心为这同一韵调开怀

And all I lov'd - I lov'd alone -

而我爱的一切,我独自去爱

评论
热度(12)
只展示最近三个月数据

© ᴄᴏʀᴠᴜs ᴏɴ ᴘᴀʟʟᴀs💫 | Powered by LOFTER